Yieldigo: nakupování pohledem statistiky
Ing. Radim Dudek
25. dubna od 17:30 v K1

Abstrakt

Jaké faktory ovlivňují rozhodování lidí při nakupování? To se snaží zkoumat startup Yieldigo. Na základě poznatků založených na rozsáhlé analýze dat poté vyvíjí tzv. AI pricing — automatickou cenotvorbu pro obchody.
Na přednášce se dozvíme, jakým způsobem Yieldigo automatizuje cenotvorbu. Podíváme se také na konkrétní problém a společně zkusíme zkonstruovat statistický model, který problém popisuje. Kromě techničtějších částí se také dozvíme něco o tom, jak vysvětlit a prodat matematické nástroje zákazníkům.

O přednášejícím

Radim Dudek je absolvent FJFI ČVUT se zaměřením na matematiku a stochastiku. Při studiu se věnoval prediktivnímu řízení a dynamické cenotvorbě v dopravě. Před rokem a půl založil se spolužákem Yieldigo, startup s cílem přinést nástroje založené na pokročilém a automatizovaném modelování do retailu.