|
Program Didaktiky matematiky v letním semestru 2014/2015 |
|||
|
Datum |
Přednáška úterý 9,00–10,30 K3 |
Datum |
Cvičení pondělí 15,40–17,10 (MF, MDg, MI) M2 úterý 10,40–12,10 (PřF, FTVS) K3 |
|
17. 2. |
Projektování výukového procesu, metody hodnocení žáků. |
16. 2. |
Příprava a hodnocení písemné práce. |
|
17. 2. |
Příprava a hodnocení písemné práce. |
||
|
24. 2. |
Formy komunikace ve výukovém procesu. |
23. 2. |
Fáze přípravy na vyučovací hodinu. |
|
24. 2. |
Fáze přípravy na vyučovací hodinu. |
||
|
3. 3. |
Některé problémy současné školské matematiky. |
2. 3. |
Návrh přípravy na vyučovací hodinu a na kontrolní písemnou práci (prezentace). |
|
3. 3. |
Návrh přípravy na vyučovací hodinu a na kontrolní písemnou práci (prezentace). |
||
|
7. 4. |
Pojmotvorný proces ve školské matematice.
|
6. 4. |
Velikonoční pondělí – seminář se nekoná. |
|
7. 4. |
Beseda po pedagogické praxi. |
||
|
14. 4. |
Induktivní a deduktivní metody ve školské matematice. |
13. 4. |
Beseda po pedagogické praxi. |
|
14. 4. |
Přijímací zkoušky z matematiky na SŠ. |
||
|
21. 4. |
Čísla a číselné obory I. |
20. 4. |
Přijímací zkoušky z matematiky na SŠ. |
|
21. 4. |
Maturita z matematiky. |
||
|
28. 4.
|
Čísla a číselné obory II.
|
27. 4. |
Maturita z matematiky. |
|
28. 4. |
Metodika řešení slovních úloh. |
||
|
5. 5.
|
Funkce a posloupnosti. |
4. 5. |
Metodika řešení slovních úloh. |
|
5. 5. |
Tvorba aplikačních úloh (prezentace). |
||
|
12. 5. |
Geometrie.
|
11. 5. |
Tvorba aplikačních úloh (prezentace). |
|
12. 5. |
Metodika řešení konstrukčních úloh. |
||
|
19. 5. |
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika. |
18. 5. |
Hodnocení seminárních prací. |
|
19. 5. |
Hodnocení seminárních prací. |
||
Požadavky k zápočtu
· Aktivní účast na cvičení, nejvýše 2 absence za semestr.
· Písemné zpracování přípravy na vyučovací hodinu a kontrolní písemné práce ze zadaného tématu školské matematiky.
· Písemné zpracování vytvořené aplikační úlohy a jejího řešení.
· Seminární práce zaměřená na zkušenosti z pedagogické praxe (příprava, realizace a hodnocení písemné práce či příprava, realizace a hodnocení vyučovací hodiny).